måndag, juli 16, 2007

Har flyttat också - igen

Det blev också dags för ny lägenhet när jag kom hit till Jerusalem igen. Svenska Lotta skulle på semester precis de veckor jag är här så det passade utmärkt att byta min bostadslöshet mot att agera blomvattnare åt henne. Pepe sa ioförsig att jag kunde fortsatt bo hos honom - och det var faktiskt riktigt kul att ha honom som lägenhetskompis - men visst är det skönt att ha något helt eget också. Jag har ju inte bott själv sen... ja sen när? Antar att det var i april 2005 innan jag åkte till Indien. Sen har jag bott antingen hos min syster eller med Ric, eller nu på senaste tiden, lite här och där.

Tycker att jag blivit enormt skicklig på att klara mig med lite grejer. Från Sverige tog jag knappt med mig några kläder alls. Men vad hjälper det när kameraväskan med stativ väger mer än vad någon lätt packning borde. Och den här gången måste jag ta med den till Thailand också...