onsdag, januari 10, 2007

Fredrik Virtanen på Riche

Det är väl så dags att åtgärda "tjänsten" och nämna honom på min blogg nu. Jag fick ju vara med i hans när den var rätt nystartad och jag var hans bloggmoderator på aftonbladet.se. Och eftersom Virtanens blogg har så stor genomslagskraft får man fortfarande upp den när man googlar mitt namn, något jag självklart nämnde för honom när vi sågs på Riche på fredagkvällen. Hade gått dit med underbara Teresa m.fl för att festa hejdå innan jag återvänder till Jerusalem. Nog blev det fest alltid, och efterpartyt slutade så sent att jag nästan höll på att missa "dejten" jag hade med min gamla fling dagen efter. Men det gjorde jag inte. Och jag var till och med nästan så fräsch som man borde vara när man träffar någon man inte sett på tre och ett halvt år. Jag tror jag går på adrenalin och glädje när jag är hemma. Måste få ut så mycket och hinna träffa så många under mina dagar i Stockholm att det inte skulle funka annars.