lördag, juni 02, 2007

Sent igen

Klockan är över 02, vilket är den tid jag har gått och lagt mig varje natt den här veckan. Har gått upp kanske vid 8-tiden och sömnbristen börjar kännas nu. Fick precis reda på att den snabba internetlina jag använder för att skicka inslag inte finns tillgänglig förrän i början av juli igen. Lite sent att skicka rapporter om Sexdagarskriget då kanske. Så nu blir det till att skicka hela nätterna under helgen istället.

Ser så mycket fram till när det här projektet är klart. Det är verkligen skillnad på att göra 3,5 minuters inslag och de vanliga 70-80 sekunderna jag brukar göra. Jag önskar mig en lång dusch, och att kanske kunna kolla på en film. Känns som evigheter sen jag hade tid med sån lyx.

1 Comments:

At 21:33, Blogger Lina said...

Hej vännen... Vad kul och intressant det var att sse dina två inslag på svensk tv ikväll. Mycket bra!
Lina & Oskar

 

Skicka en kommentar

<< Home